Alla hjärtans dag.

Vilken härlig "alla hjärtans dag". Vaknade klockan sex på morgonen och kände mig grymt illamående. sprang min väg till toaletten och spydde ner den. Stängde av mitt alarm, somnade. vaknade klockan tio, bad morsan ringa skolan.

Linus hade skrivit i ett sms:
- Vad är det med dig idag ägge?
- Jag spydde ner min toalett imorse. det var kul.
- Jaja, stor risk! Haha, nej då, men vi saknar dig här
- Det gläder mig. Hälsa de flesta.

Och som tur var hade boxman kommit. Jag kollade på filmen. åt frukost och har suttit vid datorn ett tag. Skönt att mitt internet fungerar, den har retats med mig en ganska lång tid.

Igår var jag hursomhelst i skolan. Vi skulle se på bio med skolan. Jag cyklade till Kosmorama och var framme vid nio. Sedan såg vi filmen "dubbel 8". Halvdana ungdomskådisar. Hade sedan rast i skolan i två och en halv timme! Så under hela den tiden gjorde jag allt möjligt, jag var på helt galet humör.

Och har nu även sett den oscarnominerade bögcowboysfilmen "brokeback mountain", som faktiskt var riktigt bra. Även om det märks att den tigger på sina bara knän efter oscars.

Adjö alla. Min pappa kom hem alldeles...nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback