Dags att komma till klarhet

Hej.

Det går väl inte att undvika det.
Ja, jag hade känslor för smulan. Varför jag hade det, det förstår jag itne riktigt längre. Hon är kul att vara med, men inte så mycket mer än så. Opålitlig och just nu verkar hon deprimerad. Varför?

Jo, det är inte som vanligt längre.
Nadja har förmodligen ätstörningar. Nella började vara med Linus, Rickard och Fredrik. Och Smulan var alltid med. Förr var alltid Nadja, Nella och smulan tillsammans och hade det trevligt, jag och Jocke var med, ibland. Nu för tiden vill Nella vara med Smulan, men smulan tycker det är tårkgit med bara dom två.

Så för inte så längesedan så skulle bara dom två vara. Det hade dom bestämt. Och smulan bjuder Jocke och mig. och kanske även fler, det vet jag inte riktigt. Nella blir såklart sur för att smulan bjuder folk hem till henne, utan att hon vet om det. Och inte hjälper det att Smulan säger allt hon hör till Linus.

Och smulan är deppig för att hon känner sig övergiven av Nella. Och är inte så bra vän med resten av klassen. allt detta snack om rutigt och randigt....va?

Fattar inte.

Och sen tillbaka till det jag sa i början. Linus svek mig, han ljög för mig och hånade mig. Så just nu kan jag inte lita på Linus längre.

Nu ska jag se på wpt. kommer vara skittrött i skolan imorgon. Vaknade klockan två idag.

ha det bra allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback