Feber ---___---

I måndags blev det att spela poker. tjänade 60 kr, det var trevligt. Härligt med nya spelare, det är en som går en klass under oss som heter Ematsu. I tisdags satt jag mest ensam hemma och gjorde ingenting, förutom att vid tolv tiden så åkte jag ut och cyklade. Nella ville inte, Linus ville inte. Jag tog mig till en busshållsplats och började låtsas runka. Det var en viss gul bil med ett glasöga som åkte fram och tillbaka minst fyra gånger för att kolla in mig. det var kul.

I onsdags så fick jag förkylning och blödde näsblod. Men på kvällen var jag ute med Nella och Fredrik. Linus ville inte ut, tyvärrligen.
Nella är bäst.
 Men det blev en härlig kväll. Jag kunde inte sova den natten, min näsa rann floder. bokstavligt talat.

Jag ska flytta snart. Det känns...oundvikligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

hej tom ( igen ) jag börjar undra vem är nella egentligen. jag tror jag vet vem hon är . Bor hon i lulå? / / Anna

2006-02-24 @ 15:56:12
Postat av: Tom

allt i den här bloggen kretsar kring mitt liv som metsadels utspelar sig i Kristianstad och Malmö nere i skåne. Så, nej, Nella bor inte i Luleå. ^^

2006-02-26 @ 01:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback