Min klass, en efter en

Agda: är en ganska konstig brud. Hon verkar vara en plugghäst

men samtidigt försöka vara "hipp".
Positivt: Allmänt trevlig
negativt: skrattar hemskt läskigt, har blivit lik Annika på senare tider.

Paul: är schysst, kulturellt intilligent också, även om det
kan övergå till nördigare nivåer. tyvärr.
Positivt: Trevlig kille, verkar vara nöjd med hur han har det
Negativt: Kåt på tjejer. Är ihop med Aurora och går runt och småtafsar på
en del tjejer i klassen. Har dock lugnat sig på senare tider, tack och lov.

Alexandra: verkar ha en typisk ungdomlig livsstil. Hon
röker, festar, knullar och annat. När hon inte är med Alicia är hon grymt
trevlig att prata med.
Positivt: trevlig tjej att prata med, när hon som sagt inte är med alicia
då hon blir "Alicia 2".
Negativt: Hon är blond. Gillar inte att hon röker heller, inte bra alls.

Nella: är den bästa tjejkompisen jag någonsin haft. Har varit
vän med henne sedan sjuan.
Positivt: Det mesta med Nella är positivt, hon har humor och förstår sig på
det mesta
Negativt: Det finns småsaker som man stör sig på. Bla att hon gilalr Gwen
Stefani. Hon kan vara tjatig och överreagerande.

Nilla: är en tjej som gillar punk, tydligen. Och har bra
betyg.
Positivt: Hon har då aldrig gjort mig något ont. Dock gilalde jag inte att
hon och Erika kom på någon sorts pakt mot mig och Paul när vi skulel skriva
cabarén.

Alicia: har två helt olika sidor. Den publika, där hon är
trevlig mot de flesta och den bitchiga.
Positivt: Tja...öhm...hon är trevlig.
negativt: Är otrevlig mot folk bakom ryggen på dom. Ja, hon är helt enkelt
en typisk fjortis. hänger efter modet och bla bla bla. Jag orkar inte bry
mig.

Annika:  är en högljudd liten jobbig bortskämd tjej. Det är
i alla fall vad jag tycker.
Positivt: ...?
Negativt: Allmänt jobbig, på alla tänkbara sätt.

Ester: är högljudd, kritisk och ganska elak, rent ut
sagt. Jag vet inte riktigt, hon har aldrig sagt något rätt fram mot mig.
Positivt: Hon skrattade åt min film...
negativt: Sårar känsliga människor med det hon säger, tänker sig
förmodligen inte för.

Aurora: Är ihop med Paul dom har det trevligt tillsammans.
Positivt: Trevlig tjej, känner henne dock inte så bra
Negativt: Kan inte komma på något negativt. Ganska mesig och tystlåten.
hade inte mycket att säga när vi skrev cabarén

Agata: Känner henne inte alls. Men verkar vara en "uppochner"
människa. Verkar vaar hur glad som helst ibland och i andra stunden skära
sig på en toalett. Har inte mycket att säga om Agata.
Positivt: Trevlig, men känner henne inte särkilt bra
Negativt: Tystlåten, säger kritiska saker tyst för sig själv ibland. ganska
obehagligt när man hör det.

Rosa: En liten tjej som kladdar ner hjärtan och annat
krims-krams i hennes böcker. Snälla någon, du går i nian!
Positivt: Trevlig, har aldrig gjort mig något direkt
Negativt: Rosa är tvålgullig och ser världen från små rosa moln. gulligt,
men vad sägs om att planera inför framtiden lite också?

Ragnar: har de värsta humörsvängningarna man kan tänka sig.
Positivt: Ragnar och jag har haft trevligt tillsammans. Han är schysst och
rolig. Har kreativa idéer och filmar som en gud.
Negativt: När Ragnar blir på dåligt humör så drabbas alla. han kan vara sur
en hel dag, oftast utan anledning och bråka om små saker.

Dorotea: ...Ja, jävlar! Dorotea finns det inte mycket att
säga om. Hon är väl trevlig. Men, tja...läskig.
Positivt: Trevlig, brukar inte störa någon direkt
Negativt: Klagar och svär tystlåtet för sig själv, hemskt obehagligt. även
läskigt när man säger ett skämt till någon och hör henne skratta ljudligt
bakom sig.

Smulan: är heltrevlig att vara med. Älskad vän!
Positivt: Rolig att vara med, utåtriktad människa med bra humor.
Negativt: Hennes musik/filmsmak är katastrofal. När hon vill ta reda på
någonting slutar hon aldrig tjata.

Sancho: Motorintresserad snubbe, seg skåning.
Positivt: Trevlig, kan itne säga så mycket mer om honom. Har egentligen
inte mycket emot honom.
Negativt: Tråkig, pratar mest om motorer och hans intressen. Må han ha det
så livat på Wendes.

Adriana: Finns inte mycket att säga om henne.
Positivt: allmänt trevlig, känner henne inte jättebra.
negativt: kan inte komma på mycket negativt, mest neutral

Nadja: är helt reko brud! Hon beter sig konstigt ibland, men är
för övrigt trevlig
Positivt: Social förmåga, sympatisk.
Negativt: Tror att jag är en överkåt snubbe. Ytlig.

Margareta: är en jobbig liten typ. Jag har inte mycket
att säga om henne.
Positivt: Nej, nej, nej
Negativt: Korkad, blond, ytlig, modegalen, skvallerbytta, egocentrisk och
alltför självsäker angående hennes talanger inom teater och musik. Skräp
dig bruden!

Augusta: Mesig liten tjej som jag uppriktigt sagt inte gillar.
Positivt: Hon stör mig inte. Tack och lov.
Negativt: Hon stör mig inte. Tack och lov.

Linus: är rolig att vara med, men kan inte lita på honom. Han
har svikit mig, ljugit för mig och dessutom hånat mig.
Positivt: Hans raka stil är förträfflig, härlig humor
negativt: Dålig musiksmak. som attan. vi kommer aldrig överens om vad vi
tycker är bra musik. Jo, möjligen red hot chili peppers "scar tissue", men
det är en av de få.

Vladimir: Vladimir är schysst, men man kan störa sig på en del
saker han gör.
Positivt: Rak attityd och bra humor (ibland)
Negativt: Kåt. och dålig humor (ibland)

Tom: Ni vet vem jag är.

Pelle: är en grymt rolig kille. Jag diggar honom! Bra på
trummor också ^^
Positivt: Läs det jag nyss skrev, kan tillägga att han är en bra skådis
också
negativt: Stängd sexualitet. Går inte att prata med honom om det riktigt.
Lycka till i musiklinjen, hoppas du hittar dig en jämlike ;D

Angelica: Dricker, röker. festar och knullar. Härlig tonåring.
Respekterar hennes livsstil, men håller mig undan.
Positivt: Har bar humor. Trevlig person i övrigt.
Negativt: Kan bli en riktig menstant ibland.

Annetta: Nej tack, vi vill inte lyssna på dina kristna
australienska rockskivor. Ni fattar vad detta är för människa antar jag?
Det är kristet, men tufft på samma gång!
Positivt: Trevlig.
Negativt: Grymt dålig humor. Har mesig personlighet och visar att simpsons

faktiskt har rätt angående religiöst kristna personer

Filippa: Tystlåtet litet rockartroll
Positivt: Allmänt trevlig
Negativt: Mesig och tystlåten

Rut: Deppig tonåring, inte konstigt! Hon lyssnar på good charlotte!
Positivt: Stör mig inte på henne i alla fall
Negativt: Konstig smak angående många saker. vill helst inte involveras med
henne. Dock blir man tvungen under skolarbeten.

Erika: är konstig. Hon hatar mig, och jag fattar verkligen
inte varför. Hon stör väl sig på mig ganska allmänt.
Positivt: Trevlig ibland.
Negativt: Uppnosig, skrattar högre än för sitt eget bästa. Hon är bitchig.
Har dessutom en stark känsla av att hon vill ha framtida fetischer i
sängen.

Jocke: är en blyg men mycket schysst kille. När man är bara
med honom kan han bli helt galen, man vet aldrig riktigt vad han kan komma
på.
Positivt: Pålitlig, går att snacka allvar med till skillnad från många
andra polare. Har härlig humor.
Negativt: Allmänt taskig ibland när vi är bland folk (som han känner bra,
annars är han tystlåten och blyg).

Lennart - Lennart är en konstig kuf. Schysst och så, men han konstig
attityd angående en del saker.
Positivt: Schysst på de flesta sätten, synd att han bor i Färlöv. träffar
honom mest bara i skolan, och är ofta upptagen med att golfa eller annat.
Negativt: Snobbig och ytlig. That's about it.

Nu vet ni vad det är för läskig klass jag går i.

Kommentarer
Postat av: Nella

undra vad klassen kommer sig när dem läser detta. Tur att du ska flytta till Malmö Tom. Annars hade du nog haft en jobbig tid med massa onödig frågor att besvara // Nella

2006-02-07 @ 17:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback