O RLY?

    Nu har jag börjat ladda ner en massa saker. sett en och annan film nu. De två första var lyckade. Men domino hade dålig ljudkvalla, media player krånglade och undertexterna ville inte existera.

Nåja.

Idag var jag på ungdomsmottagningen igen. De gjorde inget speciellt. De sa vad orsaken var, hur dom skulle  få bort det och att det var ett simpelt ingrepp. Däremot så skulle dom lägga in någon sorts läskigt klibb för att täcka igen hålet som läckte in i testikeln. Det kommer tydligen att göra ont efteråt att ha det där.

Så nu kommer jag äntligen få veta hur det är att ha mensvärk.

Nog om min balle, hur mår din balle?

Var ute med Jocke innan. Vi sprang förbi ett hus och jag höll på att skrika en massa saker. fick fet respons och en massa folk kom fram till fönstrerna och tittade på oss. Det var trevligt. Synd att Nella eller Linus inte var där, jag vet att de hade gillat det.

Sedan var det någon som bankade på järn vid kobron. Det var läskigt.

För övrigt så mådde jag dåligt idag. Men lite frisk luft fick mig att må bättre.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback