Omgerska

Igårkväll så var jag hos Fredriks nya lägenhet. Erika och Nella var med. vi kollade på "fjorton suger". Den var dålig. Sedan hoppade vi runt i Tobbes lägenhet och existerade. Efter det så gick jag hem och mötte min granne Markus. Så vi drog hem till mig och satt vid min dator ett tag. Sedan somnade jag aldrig, tänkte vända tillbaka på dygnet genom att vara uppe länge. sabbade sig såklart, somnade vid två och vaknade sex på kvällen.

Kom hem till Nella vid sju tiden. Linus och Erika var där också. Kvällen var helt okej. Fredrik och Rickard kom också. Det var väl en ganska vanlig kompiskväll. Roligt, men samtidigt känns det som om vi gjorde samma saker som förr i grund och botten.

När Rickard och Fredrik gick en stund innan tolv så kände sig Erika utanför eftersom jag, Nella och Linus låg i Nellas säng och pratade om allt möjligt. Erika är en jävla tråkerska. Jag fattar inte vad hon egentligen ville. Hon tjatade om att jag och Linus skull gå, eftersom hon ville var ensam med Nella. En spydig jävla markatta är vad hon är.

Och att Nella under kvällen sa hon var på pusshumör och kåt och annat var ganska förbluffande. Jag tyckte då inte hon betedde sig som om hon vore det direkt.

jag har ont i huvudet och jag är trött. jävla skit. fan. piss.

Orkar inte med dessa kompiskretsevanor länge till. Malmö.

Kommentarer
Postat av: Anna

tjenare Tom. jag har inte fått något svar bor nella i lulå ??

2006-02-28 @ 18:24:29
Postat av: Linus

Nej Anna, Nella bor inte i lulå, vad det nu är.. Han svarade i de förra inlägget här på bloggen, att allt som händer här utspelar sig i Skåne, Kristianstad och Malmö typ

2006-03-01 @ 16:15:56
Postat av: Linus

Sluta nu skriva din äckliga bloggerska Tom

2006-03-01 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback