På tiden

Under helgen så har det hänt lagom mycket. På fredagen så åkte jag, Linus och Jocke till Malmö och såg oss omkring. Åt kebab, kramade turning torso och vimsade runt i stan. Vi kom hem vid åtta tiden. Jag och Jocke drog sedan ut vid tio tiden. Från Malmö hade jag tagit med mig en fin lapp från toaletten på maxi.

Jag gav den till någon som stod i kön till ett fjortisdisko. Hon skrek "JÄVLA ÄCKEL"! efter mig. Det var kul.
Sedan gick vi till Burger king och träffade Nella, Smulan, Rickard, Erika och Nellas kompis Ella (som verkade ganska full at the moment). Eftersom Erika hatar mig utan anledning så sa hon direkt att hon, Rickard och Smulan behövde gå därifrån.

så där var jag, Nella, Jocke och Nicole. Och dom skulle sticka direkt. Så det kändes ganska onödigt att ha gått hela den vägen utan anledning. Men jag och Jocke gick hem hela vägen.

Lördagseftermiddag. dator och dammsuger halva huset. sitter och chattar. Vet inte vad jag ska göra ikväll. Frågade Nella om hon skulle vilja komma under kvällen. sedan bjuder Jocke mig på poker. Sedan blir det en massa krångel om ditt och datt, poker, inte poker.

Konstigt var det. Hur som helst så fick jag plötsligt ett telefonsamtal från en gammal vän som behövde hjälp i nöden. Så jag kom hem till Nella vid fem tiden. vi kollade på American pie 4. Den var halvdan.
Sedan kom Smulan också.

Vid halv nio tog jag cykeln och hjälpte min gamla vän, kom tillbaka till Nella vid tio, då var även Linus där. Så, vi åt mat, fikade sedan och hade det trevligt. vid midnatt så kom Ragnar och Jocke och smällde. Efter att de hade smällt ett par gånger så gick jag och Nella upp till Nellas systers rum för att se vilka det var. Då såg vi just Jocke och Ragnar kasta små tjutande smällare mot Nellas hus.

Och nu på söndagen så verkade Jocke allmänt sur på mig av någon anledning. Sedan drog jag till dramakursen, det gick galant. och när jag kom hem så satte jag igång datorn. Ska nog lägga mig snart. Det ska vara "alla hjärtans dag" bio imorgon. Får väl se vad det blir.

1. Dålig romantisk komedi
2. Halvbra romantiskt drama
3. Något bättre, i skolform är det ett ganska dåligt val då en dansk ungdomsfilm utan text verkar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback