trustmelot

Hej.

Det finns inte så mycket att säga just nu.
Men nu under veckan har jag haft prao i Malmö och haft det tråkigt.
Måndagkväll och tisdagkväll var jag ute med Nella, promenerade och pratade om allt möjligt. Idag har jag suttit vid datorn i evigheter. Senare på dagen gick jag hem till Nella. Rickard, Fredrik, Smulan och Nella var där.  Vi följde Fredrik en bit till ishallen, sedan gick vi till Linus, men han var sjuk och kunde inte komma ut.

så vi gick hem till Nella. Provade att sitta på varandras magar, det var lite läskigt. Fanns en plats på magen som gjorde att man började skratta som en galning. Efter ett tag så stack Rickard.

Sedan åt vi mackor. det var mättande.

Och nu på kvällen nobbade Smulan mig på msn, jag orkar inte ge upp.

Konstig känsla. jag småskrattade åt ett skämt på conan o'brien samtidigt som jag såg henne skriva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback