Länge leve

Men hej.

Nu på senaste tiden har det inte hänt så mycket. Jag var hos Smulan igår med Pelle och Sancho. Konstigt, gäng. Smulan brukar aldrig prata så mycket med Pelle och Sancho. Dålig stämning i början, men sen gick det för sig. Först skulle vi spela in en sketch där jag sitter och tittar i fridas killkalender, sedan kommer Smulan in utklädd till en "bunny" och sjunger "happy birthday to you", det var...trevligt. Sedan spelade vi in en ganska obscen filmning i duschen, det var trevligt. Om det inte vore för att jag var naken hela tiden. Sedan spelade vi in ett hemskt onödigt klipp där Smulan drack sirap.

Sedan gick vi hem till Sancho. På vägen snackade jag och Smulan om en del saker, hon visade läskiga sms som Linus hade skrivit. Där han hade skrivit att han skulle försöka sluta vara kär i henne. Då spelade vi in en scen till. Sedan kolalde vi in Sanchos hus, aldrig varit hos honom innan. Björläv.

Efter det kom Pelles pappa och hämtade oss, skjutsade hem Smulan, när hon gick ur bilen så sa Pelles pappa: - Så ni har börjat filma med töser nu också?
Det var läskigt. Sen blev jag hemsskjutsad, och somnade redan vid tio, det var som attan.

FIKA MED SMULAN PÅ LÖRDAG, HURRA HURR ;(

Kommentarer
Postat av: Linus

Smulan är opålitlig ;)

2006-01-18 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback