Rektunlangulouär

På kvällen blev det inge poker :(

MEN! det kom sex pers till mitt hus istället. Smulan, Nella, Jocke, Linus, Smulans kompis Edna och Katarina, som har gått i min dramakurs i två terminer. Dagen efter skulle vi dessutom ha första dramakursen. Hemma hos mig så visade jag lite flashfilmer, vi stekte korv, drack cola och snackade om ltie allt möjligt. sedan gick vi ut genom parken. Linus kastade sig plötsligt i en buske, det var skoj.

Vid kiosken köpte jag choklad och tuggummin. härlig kombo det. Sedan gick vi hem till mig igen. Men på vägen så frågade Nella en massa om dramakursen till Katarina. Då började hon fråga om Jessica. Om hon var söt.
Jag förstod att Nella ville att jag skulle säga. Till slut hade jag inget val och berättade att jag hade haft känslor för henne i åttan. Och att i sista föreställningen på dramat kommer hon, kysser mig och säger att hon kommer sakna mig.

Hoppas Hon inte säger det till Jessica, hon lär ju bli sur om hon får reda på att jag sagt det till Katarina. På natten är Linus hemma hos mig. Vi kolalr vad Smulan hade skrivit i min dator:

Tom, imorgon natt kommer du vakna och upptäcka att hela huset luktar liljekonvalj. sedan kommer en gräshoppa hoppa fram på din fönsterkarm och skrika högt som tusan. du kommer sedan dansa tango med din mamma. Du ska sedan stoppa ditt huvud i din gympapåse och just då kommer begynnelsen att inträffa. Du kommer då att tänka på mig resten av ditt liv

glöm inte heller att lyssna på viva las vegas, när du tänker på mig ;)

Hur ska jag tolka detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback