Senast

Min farmor åker hem, jag får mitt rum tillbaka. då blir jag glad. Jag är sedan hemma i två dagar i sträck, jag har inget att göra. Kvällen efter så känner jag mig skitseg och känner verkligen för att göra något. Jag hör då att Nella, Fredrik, Jocke och Linus ska hem till Erika och se på film och annat. Men jag får inte komma dit, för att Erika hade sagt till sin mamma vilka som skulle komma och hon fick inte ha fler hemma. eller rättare sagt: Hon hatar mig, och vill inte ha mig där.

Senare på kvällen är Nella inne på msn och säger åt mig att komma och att Erika har sagt att jag får komma. utan bekräftelse drar jag mig dit, om jag har något att skylla på har hon inget att säga, och då får jag komma in. Jag kom in. Dom kollade på Dirty Dancing 2, den var dålig. Efter ett tag måste Nella och Rickard gå. Dom skjutsas hem, Nella säger att jag, Jocke och Linus får komma hem till henne om vi vill.
Jocke och Linus går och äter kebab, jag drar hem till Nella, såklart.
Kommer hem till henne vi sitter och snackar i hennes rum om olika saker då hon plötsligt säger:
"Jocke sa innan att du är kåt på mig"
Då tänkte jag "Vad fan vill han egentligen"?
Men jag svarade: "Men det är ju bara för att jag älskar dig"
Hon blir generad och svarar: "Jag vet att du vill".
Klockan tolv på natten får jag gå hem, efter lite generade samtal. Hoppas inte Nella blir rädd för att vara med mig i framtiden...
Dagen efter vinner jag på pokern. Jocke trodde han skulle vinna igen, men icke sa nicke.
Han gick all-in på river på en bluff, jag märkte det på honom. Jag har ju läst att dom som bluffar låtsas vara avslappnade, men han var ju överdrivet avslappnad, så jag tänkte: "Han bluffar en bluff, och synade honom med par i ess" Han  hade ingenting och jag fick allt han ägde. :)
Sen vann jag heads-up mott Linus, mest pga han ville att jag skulle hem, eftersom han ville vara ensam med Smulan som han flörtat med hela tiden.

Kom hem klockan tolv och gick ut med min granne Markus, vi gick till statoil som har öppet dygnet runt, köpte en glass (haha, härligt väder). Snackade om vad som hände på lovet.

Sedan kom jag hem och kunde inte somna, det beror såklart på att jag inte kunde sluta tänka på Nella.

På återseende

/ Tom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback