VARNING!

Klasskamrater och andra människor som blivit nämnda i den här bloggen.

Den här bloggen är en uppriktig livssyn av mig, Tom. Det är min syn på människor jag känner och saker jag gjort. Kommer du till mig på msn eller liknande och frågar onödiga frågor så kommer du att bli blockad direkt. jag bryr mig helt enkelt inte.

Släng dock gärna in en kommentar om du har lust. Det uppskattas alltid. Jag vill också påminna om att alla dessa människor inte har samma namn som de riktiga människorna. så några intigritetspolisanmälnigar kan du glömma bort direkt. Detta kan lika väl vara en saga.

Läs inte denna bloggen under ett rus av syra eller svamp, du kan få dåliga syner.

NI HAR BLIVIT VARNADE.

adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback