Jag orkar inte

Jag hatar 40-åriga frånskilda öldrickande gubbar som reser runt i världen med alla epngar de sparar och äter nudlar dag och natt

Jag hatar rosaklädda unga tjejer som läser Amelia, går på manikyr, solar solarium och stjäl/lånar/får pengar från äldre människor för att köpa dyra märkeskläder.

Jag hatar nördar som sitter fastkilstrade framför en skärm, lär sig meningslösa uttryck. eller läser serier och ritar teckningar och påstår sig gå på taekwondo.

Jag hatar dagispunkare som lyssnar på green day, simple plan och skär sig om armarna. Hatar sina föräldrar oavsett vad de är för några och har en kompisgäng som är likadana

Jag hatar brats som får allt de pekar på, kritiserar och trycker ner alla andra och känner minst fyra människor som heter Carl-Philip

Sätt inte människor i kategorier. Anpassa dig. Och klaga för all del inte.

Du kan inte skapa förändring vilket som, det är bara att inse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback