South park

Iförrgår tittade jag på South park: bigger, longer & uncut. andra gånge jag ser den det här året. Senaste gången jag såg den innan det måste varit i åttan typ. När jag gick i sexan minns jag att jag såg den skitmånga gånger. Jag har nog livet sett den fler än 20 gånger, kan jag vara rätt säker på. Fler än lejonkungen, till och med.

Såg den för första gången när den kom ut på video. Jag kom ju inte in på bion eftersom jag var för liten. Det var störigt.

I alla fall, när jag såg den iförrgår, ni vet sekvensen då Kenny tar av huvan och säger "Goodbye, you guys!". Jag blev tårögd då. På riktigt.

Den filmen går inte att tröttna på. Helt allvarligt. Jag säger detta med fyra års kritiskt granskande av filmer. Jag vet vad jag pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback