Summering av livet

Nu har jag sett de första fyra säsongerna av South Park! :D så jag ska börja på femte snart. Men först måste jag bli klar med regianalysen. Jag fick mycket gjort idag faktiskt. "Människans resa gjord obrukbar" är en riktigt härligt stycke. Fast den har många sjukt korta scener, vilket gör att jag måste fråga 10 frågor till en scen som knappt är en halv sida lång ibland.

Igår tog jag mig till Kristianstad. Jag, Emil, Julia och Elin existerade. Först var vi hos Emil, drog sedan ut i luften mot Elins hus. Det snackades minnen och annat härligt. Sedan uppstod osäkerhet om vart vi skulle. Men sedan gick Julia och Elin. Jag och Emil gick till statoil som hade öppet dygnet runt på en fet omväg och köpte mat där av någon anledning. Kändes meningslöst, men whatever.

Åkte tidigt hem tillbaka och köpte födelsedagspresent. Idag har jag annars sett "South park: bigger, longer & uncut" för (jag har inte räknat, men jag gissar på 20+):e gången. Jag fällde till och med en tår när Kenny åkte tillbaka till helvetet. Det är så vackert. South Park är så vackert.

purr. Nu kom Viktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback