Julafton 2

I överlag är jag nöjd med julfirandet. Jag fick ganska lite presenter i jämförelse med förra år, men eftersom vi förmodligen ska till Israel i sommar så tål jag det mer än väl. Jag fick 1100 kronor (200 på rabattkort och 100 kr till en mobilfyllning. gillas!) ett par tillräckligt långa byxor och ett par ordentliga skor ska införskaffas med dessa pengar. Hålen i skorna som bakades fram på tvåmilsfärden mot hässleholm (som jag för övrigt åkte förbi med bil för ringa två timmar sedan) är ganska nasty och inte riktigt rustade för vintern.

 Jag fick en pizzasalladland t-shirt. Och varför fortsätter mina föräldrar med att köpa den senaste harry potter boken och filmen varenda år? Jag gillar inte ens Harry Potter-filmerna. Roskilde och emmaboda är givet i år.

För övrigt lider jag av en väldigt olidlig känsla just nu. Vendela är 20 minuter med cykel ifrån mig, och jag kan inte åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback