Julafton

Jag ska upp om cirka fem timmar och åka till Hässleholm med ett tåg. Då får jag skjuts av kusin Robin till mormors ställe där jag kommer äta julmat, titta på kalle anka, umgås med släkt, sakna Vendela väldigt mycket och kanske öppna ett paket eller två.

Jag fick en massa bra musik av min bror idag till min coola stationära dator. Helt sjukt. Jag har nog världens bästa musik på den datorn. Skojar inte. Kolla in den själv, om du är tveksam efter att ha tittat igenom vad min musikdator har att erbjuda så måste du lyssna på ALLT du inte känner till tills du är total övertygad. Och när du väl är övertygad kom du att vilja lyssna igenom allt du inte känner till ändå. Så du har ingen val. Du måste lyssna på mina tolv dagar musik jag har på min stationära dator. Annars är ditt liv inte fullständigt! Förstår du!?

Smått oseriöst inlägg. men klockan är fyra och jag är trött. eller är jag det? Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback