Kanondirektiv (en rubrik som gillar dig)

Jag ville skriva ett blogginlägg men kom inte på något. Så nu gör jag EXAKT SAMMA SAK som Vendela fast vice versa. Här är alltså ett par förslag på vad jag skulle skriva om, jag skriver lite om alla:

1. Stockholm

En stad mitt i smeten. Jag har skrivit en artikel om Stockholm: http://www.freewebs.com/esteter/platser.htm

Stockholm är tre gånger större än Malmö.

2. Mitt täcke

Den byter örngott ibland och är livlig. Jag får plats under den, men ibland sticker fötterna ut. Kommer inom snar framtid att delas med en viss Vendela, när hon orkar ta sig till Bunkeflostrand.

3. Vendelas täcke

Det är stort och har hjärtan på sig. Jag gillar att dela det med Vendela.

4. En lista på vad jag ska göra när jag kommer hem

a) Pussa Vendela
b) pussa vendela en gång till
c) pussa vendela en tredje gång
d) ta bussen hem
e) ta en dusch
f) inte ladda ner prince of persia
g) sova

5. Mat

Finns i alla former och konsistenser. Går att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback