Mae good cider

De senaste dagarna har jag bytt dygnsrytm såsom alla andra lov. Men inte ensam! Den här gången har jag Vendela med mig. De senaste dagarna har jag varit med Vendela jättemycket. Ända sedan juldagskvällen framtill igår eftermiddag har vi varit tillsammans. Vi har sovit tillsammans, varit i Köpenhamn och badat. Det har varit ett par fantastiska dagar.

Snart nyårsafton, och det betyder att den här bloggen snart är två år gammal. Det känns ju lite... sådär.

Imorgon ska jag träffa Vendela igen. Hoppas febern har lagt sig. Jag bangar inte att smittas annars. Jag är kär i henne.

Jag brukade säga "Ho-ha" och gör det ibland. Jag trodde dte kom från "Fjärilslarven" en låt av James Hollingworth och Karin Ljuman. Besvikelsen blev stor när jag upptäckte för kanske ett halvår sedan att det inte ens var med. Jag inbillade mig att det fanns och kom på uttrycket själv.

Nu visar det sig dock att ho-ha är med i en annan låt som heter "Jag vill höra sånger" av samma artist och kommer därför från där jag trodde fast från en annan låt. Helt amazing.

Godnatt. Imorgon ska jag till Åhus och chilla med kusiner.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Åh Hus! Haha.. hahaha.

2007-12-30 @ 05:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback