Mitt namn

Jag kallas annorlunda saker av olika männikor. Så är det faktiskt.

Jag kallas Yossi av:

Israeler, malmövänner, övriga sverige (framförallt småland, men minst upplands väsby och norrland)

Jag kallas Joseph av:

Mina tidigare malmövänner, min familj, min flickvän, kristiastadvänner, släkten och HELA Stockholm.

Jag kallas Jude av:

En del av mina vänner. Vissa kallar det mig regelbundet som till exempel Alma från Lund och en del av Viktor Högmans polare. Kallas även för judefarfar och judejävel av en del gamla kristianstadvänner.

Jag kallas "Jossen shark" av:

Martin Lovén, och för det älskar vi honom.

Jag kallas Lecke av:

Elins pappa.

Jag kallas Yoshi av;

Fulla människor som inte orkar lära sig säga Yossi

Kommentarer
Postat av: Viktor

Du glömde Moses Mollack

2007-12-12 @ 00:10:06
Postat av: Vendela

Jag kom på en grej jag skulle kommentera här. Men nu har jag glömt det. Så sjukt irriterande. Jag blir galen.

2007-12-16 @ 23:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback