Nyårsafton

2003:

Jag gick i sjuan. Jag kollade på "I hetaste laget" med Marilyn Monroe. En bra film. Sedan gick jag ut och träffade Jim. Klockan slog tolv. Alla smällde raketer. Vi med. Sedan var vi uppe sent på natten och smällde ännu fler raketer. Vi skrattade. Det var en härlig kväll

2004:

Jag är inte säker på denna nyårsafton faktiskt. Det var i 8:an i alla fall. Jag är ganska säker på att jag var med Victor. Smällde såklart en jävla massa raketer, eftersom han fick en massa för billigt pris från en cykelaffär i krogarna (?). Men mer än så här minns jag faktiskt inte...!

2005:

Först drog jag till Victor. Michael var där. Victors föräldrar bjöd på skumpa. Vi smäller raketer och säger hej till Elin. Sedan åkte dem iväg någonstans. Jag, Michael och Victor super i Victors källare och blir alldeles jättefnissiga. Jag tror det var andra eller tredje gången jag var full. Jag får på fyllan för mig att gå hela vägen från Victors hus till Österslöv (går att jämföra med att jag skulle få för mig att gå härifrån i Bunkeflostrand till Malmö city). Jag sätter på låtar på min mobil och sjunger högt hela vägen. Väl framme träffar jag Julia, Elin, Oskar, Tobbe och Emil. Ni kan läsa mer om denna kväll i det väldigt tidiga inlägget "Men det var ju bara en busringning".

2006:

Stor fest i Kristianstad. någon bajsar i en papperskorg, vi lägger våta clemetinbitar på sovande människor, jag hittar min jacka jättevåt i leran fyra på morgonen och vi åker hem med tåget som går sex på morgonen. Den bästa stunden var när jag, något berusad på jazztobak lägger mig ner och lyssnar på Velvet Underground. Det var underbart.

2007:

Någon som vet en fest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback