För att jag har tråkigt, igen

3 saker som jag gillar:
Reko människor

Bra film

När allt flyter på

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Hur Sverige på så snabb tid har utvecklats till ett storebrossamhälle

Att dö

Att vara pinsam

3 viktiga saker i mitt rum:
DV-kameran

Pokersettet

Filmsamlingen

3 slumpvis valda fakta om mig:
Jag rakar pubishåret

Jag har bott i Israel

Jag fyller år 22:a Juni

3 saker jag vill göra innan jag dör:
Bli väldigt känd för något jag kämpat för

bli ekonomiskt oberoende (och ge massvis med pengar till välgörenhet etc)

Hoppa fallskärm

3 saker som jag kan göra:
Jag kan nå fler saker än de flesta

Skapa

Andas

3 saker som jag inte kan göra:
Knyta skosnören ordentligt

åka skateboard

köpa dyra grejer

3 saker som jag säger mest:
Jag varierar.

3 kändisförälskelser:
Scarlett Johansson

Jessica Alba

Kate Winslet

3 stycken som jag skulle vilja svarade på frågorna:
alla som vill. jag vill inte pressa någon ^^ det är förresten ingen som läser det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback