Hej och hå!

Godmorgon alla. Idag dog jag litegrann. Trots att jag sov 8 timmar igårnatt var jag skittrött trots försök till att slappna av och somnera på teatern. och göra läskiga improrörelser till avant-gardeliknande musik. Sen såg jag den danska dogmafilmen "Festen" på dramatiken. Den är väldigt bra den.

Nu är jag hemma och hur pigg som helst. ska se oscarsgalan som går om ungefär en timme på svt 2. Jag missade faktiskt liveversionen eftersom jag inte hade kanal fucking 9 :(

första gången jag missar oscarsgalan sen... 2002? 2001? något sådant.

Nu är min experimintella film klar! Hade jag vetat hur man stoppar in youtubeklipp rakt in här hade jag gjort det. men en länk ges istället: http://www.youtube.com/watch?v=CSf5axGg1H8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback