Mackor

här kommer (på begäran) en liten historia om när jag gick och åt mackor.

jag gick ut i köket (jag hade långkalsonger på mig) och letade efter bröd. jag upphittade snabbt en liten vit kasse med bröd i. det var solrosfrön på dom och mackorna var relativt stora. då tog jag en skärbräda och la den på bordet. jag skar dom itu med en kniv som hade ett handtag av plast. jag sågade ganska sakta. jag vet itne riktigt varför. och jag skar helt perfekt rakt. det var bra.

jag gick till kylskåpet och tog ut smör (bregott extrasaltat), nötrulle och ost. sedan vände jag mig om, jag glömde ju gurkan! så jag öppnade kylskåpet och tog mig en gurka. jag började sedan smöra på brödet.

då kom jag att tänka på en grej. Heddas fest imorgon. av någon anledning såg jag mig själv sjunga "We'll meet again" av Johnny Cash medan någon spelade gitarr. men sedan tog jag på nötrulle på två av mackorna. den tredje hyvlade jag ost på. sedan skar jag två gurkbitar till varje macka och la dom på en tallrik. jag packade in pålägget. När jag gick mot kylskåpet hade jag händerna fulla, så jag öppnade kylskåpet med foten. Sedan tog jag en hallonsoda och nu istter jag här och käkar.

Nu är Viktor nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback