utfrågning

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- Samma kväll som han får dödsbudet träffar han kvin-

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
- Mitt fönster

3. Vad var det senaste du såg på tv?
- Simpsons i fredags.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
- runt tolv

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
- Frank Zappa- Baby snakes

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
- två timmar sen kom jag hem från att ha varit i stan

7. Vad tittade du på innan du svarade på den här undersökningen?
- letade efter sådana här utfrågningar på google, då det är rätt skoj att svara på.

8. Vad har du på dig?
- En tröja med min skolas namn på, jeans, strumps, långkalsingar och kalsonger

9. Drömde du något i natt? I så fall vad?
- Nej, jag sov väldigt djupt i Heddas säng

10. När skrattade du senast?
- När jag var med Elin förstås

11. Vad finns på väggarna i rummet där du nu är?
- Filmposters (Sin city, taxidriver och reservoir dogs) en poster på Kurt Cobain, en poster från pjäsen "Den sista människans resa gjord obrukbar"), en tavla med en teckning jag ritade i fyran, fem DVD fodral, ett tygskynke med en broderad fågel på och en San Francisco-tavla

12. Har du sett något konstigt på sistone?
- Jag såg Elin idag. Hon är rätt konstig. men det gillar vi.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
- jag tycker det är trevligt tidsfördriv

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
- Jag såg "Linas kvällsbok" på bio idag. den var helt okej.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du vilja köpa?
- Jag skulle klä ut mig till olika saker varje dag. skaffa mörkgrön kostym med matchande hatt till exempel. jag skulle ge en massa pengar till miljöförbättring och svältande folk över världen. jag skulle skaffa bättre filmutrustning.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
- en dag drog jag ut alla sladdar från datorn och la den mitt i rummet. nästa dag kopplade jag in den igen. jag fick inspirationen från Victor Wrona. Jag vet inte riktigt varför vi gjorde det. men det kändes skönt på något vänster.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
- Jag skulle se till att folk inte har tillåtelse att vara på samma plats i alltför lång tid. när man åker ut på landet märker man att bondefolk och liknande har extremt många fördomar om svarta, östasiater, invandrare etc. De behöver verkligen åka ut och resa lite mer.

18. Tycker du om att dansa?
- Varför inte? Fast av någon outgrudnlig anledning känns det pinsamt ibland.

19. George Bush?
- Han är ganska ful han

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
- jag skulle kalla min son för Jack eller Xavier. flicka... Aurelie

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
- Har bott utomlands i Israel. Och vill helt klart flytta utomlands när jag fått igång någon sorts karriär eller utbilda mig vidare, i till exempel London.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- "Många arga recensenter sa ofta att du aldrig skulle komma i närheten av Woody Allen och JIm Carrey, de hade rätt, du var långt före dom redan när du föddes"

(Fast antagligen kommer han väl säga: Välkommen till himmelen. här kan du spela tennis med din farfar. Grattis)

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
- Majorin, Björkman, Gunnarsson, Tråcklare och... någon. jag tror de flesta döljer mycket om sig själva. de borde få smisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback