West side story och gnäll

Jomen idag har ju varit lagom intressant. kom till skolan, gjorde ett oförberett prov och såg en musikal. också träffade jag en gammal bekant från ribban mitt i bland alla besökare där på heleneholm. hurra för det. Musikalen "West side story" var för övrigt majsigt gjord. förutom skådespeleriet, det går oftast att klaga på skådespelet har jag märkt. Konstiga prioriteringar dom har.

När jag kom hem började jag jobba med att ladda ner en massa kärlekslåtar som min syster ville ha på en skiva som hon skulle ha innan hon skulel åka till israel. jag hade alltås drygt en timme på mig. det var ganska stressande. sedan började jag redigera min nya expremintella film "The roving moom".

mina föräldrar blev upprörda när de såg det jag hitills hade redigerat. eftersom man får se min lem i en hundradelssekund. Paranoida människor. Man tycker att de borde växt ifrån allt det där "livets ord"-bajset. det har ju gått sisådär 12 år sen vi flyttade från Uppsala trots allt.

Nu lyssnar jag på Pink Floyd - The wall. och det får mig att må bra. för annars har dagen varit rätt skit, med tanke på adjö, irritation, förkylning, kyla och ännu mer irritation.

Fast folket i skolan var glada.

Nu är det snart lov och jag får på allvar börja sätta igång med regi & analysarbetet. också har jag engelska att läsa till på onsdag. och ett naturvetenskapsarbete. länge leve skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback