Behovet av att vara unik

I min förra skola hade många människor ett behov av atta vara en i mängden, precis som de föesta vanliga skolor. men nu, sen jag började denna "estetskola" har det verkat vara tvärtom. Folk ska ha vara så ovanliga som möjligt.

Det känns ofta, för min del att en del av dessa "ovanliga" människor bara är ett tomt skal. de är egentligen tråkiga svennar innest inne som vill äga volvo, hund och fru. tomma skal var det ja. Detta leder oftast till att de ska dölja sin normalitet genom att ha på sig så många personliga och uttrycksfulla utstyrslar som möjligt. Vilket funkar skitbra för en del, som faktiskt är ovanliga på ett personligt plan.

De som är ovanliga på riktigt är medvetna om det, och behöver inte gå runt dygnet runt med "Sex pistols"-tröjor och palestinasjalar. De vet om vad de är bra på. hur de ska använda det och behöver inte gå runt och skylta med allt dom gillar.

jag vet inte hur det här kommer se ut när man läser det, men jag publicerar det ändå. bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback