fucking

jag har fucking 51 inlägg i den här bloggen nu. det känns mustigt.

nu ska jag berätta om min första kärlek bara för det:

det var i Israel. tror det var i ettan eller tvåan. det höll så länge jag bodde kvar där, och jag sa aldrig ett ord till henne. och hon aldrig ett ord till mig. sen flytttade vi söderut till eilat.
där hade jag en holländsk polare som såg ut som harry potter. jag brukade hänga hemma i hans flotta lägenhet med utsikt över havet på hög höjd, leka med hans hund och spela pokémon. men han hade även en lillasyster som var smått förtjust i mig misstänker jag nu (jag gick i fyran för övrigt). dagen innan jag skulle flytta till sverige sa jag hejdå till min
holländska polare.
men hans lillasyster sprang sen efter mig ner på gatan, gav mig en kram och sa att hon skulle sakna mig. jag är fortfarande förvånad över att hon vågade.
det var rätt gulligt

Just nu är jag väldigt trött. igår sov jag knappt ett skit, och jag glömde att vi hade sovmorgon. det är kallt ute. fast min film är klar, påskspelet repeteras och jag har blviit beroende av varm choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback