Mjukt

Jag sitter och lyssnar på fransk hip-hop. Saïan supa crew, sjukt bra. Igår tittade jag och Vurre Majorin klart på "Människornas stad". avsnittet på stranden är något av det vackraste jag vet. Man vill bara ta första bästa flyg till favelan, grilla med schyssta människor, surfa på stranden och känna den härliga gemenskapen.

Repscheman till påskspelet är klara, wa-hay! Framsteg!

Ikväll ska jag till Svedala till Anna PÅP med hedda, viktor, rasmus och sånt. Vi ska umgås hos Anna, det ska bli skoj.

Nästa helg måste jag återbesöka Kristianstad. Göra klart min film, och ha näsbykväll med Elin, Emil och Julia...

och förresten! jag använder inte låtsasnamn på alla längre, eftersom det här inte är en hemlig blogg längre. Så om någon vill läsa mina frustrerade blogg-inlägg från nian där jag snackar om hur mycket jag stör mig på folk, så varsågod!

Nu ska jag se "All about lily-chou chou". En asiatisk film som tydligen ska vara bra.

ha det bra i brallan, folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback