London

Just nu orkar jag inte skriva om London. Fast det fina var väl mest spamalot och harry potter-kön. Sen såg jag "Mousetrap" och "Köpmannen i venedig". Det blev inget festande, det får bli nästa gång.

Emmaboda imorgon, ska bli jävligt najs. Åker bil med Jesper, Lisa och Lisas pappa. Håhå. Det gick inte att avboka festivalbussen dit, så där rök 200 spänn i onödan. : /

Sen börjar bli förkyld vilket inte är bra när man ska på festival. Men humöret är högt, sömnen är bra och jag dricker mycket vatten, så jag hoppas på rehabilitering.

Spana in min och ett par andras nya hemsida förresten. Det är en excellent guide till livets alla knepiga punkter som ingen annan vågar eller vill berätta om: http://www.freewebs.com/esteter

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback