Dina axlar

Hej fimpis.

Nej, nu ska jag BERÄTTA lite grejer. om MITT LIV. Kanske.

Igår slutade jag skolan. Olivia var trött, snygg och var på bussen. Hon hade ont i öronen. Vi åkte buss 3 mot Dalaplan och därifrån tog vi buss 8 till heleneholm. Väl där satt vi i aulan och lyssnade på jazzmänniskor. Sedan sa rektorn det han hade att säga. Sen mötte vi på Mr.Klockare, fick våra betyg och jag fick ett premium för "estetiska insatser". Fint!

Åkte sedan en viss sträcka hem, funderade på att somna om (klockan var typ 11) men var inte tillräckligt trött. Så jag tittade på "xXx- the next generation" och "Rushmore". Mys. Sen drog jag mot Staffanstorp för att grilla hos Rasmus.

Det grillades och bedrucktes. En viss Johansnubbe var på mig och Viktor som fan och berättade om att när Viktor i sjuan så var han i hans ålder och att han älskade sin mamma. Men han snackade mest om att vi ska undvika droger. Han sa kanske samma sak 50 gånger. Men det var kul.

Sov över i samma säng som Viktor. Det var mys. Vi tröttade ut varandra med associationsleken och till slut sa jag "STOPP"! också slutade vi och somnade ganska snabbt. På dagen var det frukost och Anna var jättehes.

Sedan stack jag och Viktor hemåt. Det ska bli filmkväll hos Viktor ikväll, imorgon är det bowling med släkt (YES!), på lördag är det först födelsedagsparty utanför Hässleholm hos min morfar och sedan grillning i Åhus. Det ska bli mysigt.

Den 19:e kommer Elin hit från espanol, då ska vi nattbada och spela uno.

Sen bär det av till Nyköping och Stockholm om någon vecka eller så. Fyller år 22:a Juni (och även Elin) glöm inte det! (OBS! viktigt! glöm det inte, dummis!)

inspired by kennye-sheng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback