Vavava?

Här sitter man! Skolavslutning imorgon (jag tittar på min kalendergrej där jag skrev första dagen på höstterminen på datumet 13:e Juni 2007: "Skolavslutning (och avsugning?)", och känner mig plötsligt att jag utvecklats väldigt mycket under skolåret).

Idag var man i Landskrona med Hedda, Viktor, Rasmus och Anna. Det var spexigt. Jag blev bjuden på bullar, sallad och en massa grejer. Jag hade inte med så mycket själv. Tänk vilka vänner man har, va! Det är det vänner ska göra: Ge en saker. :D

Nej, skämt åsido: Jag badade för andra gången det här året. Och jag gillade det starkt. Jag är snart 17 år och känner att jag kan skriva en bok om mitt liv som varit sen jag... slutade nian ungefär.

Jag längtar av någon anledning väldigt mycket till tivolirock. Just för att jag vet att jag kommer dricka en massa öl, hänga med sköna människor och hoppa runt som en galning till band jag inte ens gillar. Garanterat skoj alltså.

För jag har faktiskt inte aning om vad som kommer hända när jag anländer till Stockholm med min ksuin senare den här månaden. Kommer vi spela playstation 3 alla dagar jag är där eller kommer vi göra något kul? Ja, många är frågorna, få är svaren. Men man får LA se, va!

jag gillar att göra många radbrytmingar. Det ska bli min nya grej (?)

Kommentarer
Postat av: astrid

jag hade skrivit skolavslutning jättefint i min kalender och nån gång under franskan hade Noah snott den och ändrat bokstäverna till skolavsugning. Ack, jag hoppas att han också har utvecklats sen dess.

2007-07-01 @ 17:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback