Det är inte fucking okej. Okej?

För att Maj är den värsta månaden som finns. Vädret är skönt och bra. Man vill vara ute och älska med vädret och få utlopp för sina okristliga vårkänslor. Men icke sa nicke. Man måste vänta en månad med det, eftersom man måste plugga ijhäl sig först. Vi har mationella prov i matte som jag kommer att få IG i om jag inte tränar som en idiot på. Det kommer jag väl antagligen göra. Och få G+. För jag får aldrig VG. Jag kan kämpa hur mycket som helst, jag får ändå bara G+.

Det handlar inte om att jag har fel attityd och att "det kommer inte hända något om jag ser det på det sättet", fuck that. Betygsystemet är helt äckligt. jag satsar betygsystemet i nacken.

Också har vi prov imorgon om romarriket, vilket inte är alltför farligt eftersom romarna inte var alltför tråkiga. Synd att det handlar så mycket om arkitektur och skit att göra. historisk Ingenjörskonst är överskattat. Om det inte är en forntida bergochdalbana vill säga.

så varför skriver jag blogg när jag egentligen borde plugga?

Jag vet inte.

sen har vi prov i naturkunskap, svenska och annat sassy bajs. Också måste ens vänner hålla på att krångla så att en massa stela stämningar uppstår och annat obehagligt. Det tolererar vi inte.

Nej, jag vill ha gril, chill, öl och sommar just nu. Med glada människor utan såpaintriger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback