Punggung

Har precis sett filmen "Spanglish", den var inte så värst bra. Har idag lyssnat klart på sista skivan av Bob Dylan. Det aktuella läget är alltså:

Kompletta diskografier jag lyssnat igenom:

Judas Priest (Check)
Pink Floyd (check)
Velvet underground (check)
Nirvana (check)
The who (check)
Bob Dylan (check)
The rolling stones ()
The beatles ()
Bob marley ()
Jimi Hendrix ()
Queen ()

de som inte hade "check" i sina parantes är alltså diskografier jag inte än lyssnat igenom än men som jag planerar att lyssna igenom, om ni inte fattade det. Tack gode gud för piratbyrån.

Siesta nu i helgen, vilket ställer till en del problem och dilemman. Skola på fredag eller ta ledigt? skaffa mycket sprit eller spara pengar? och tänk om spriten i så fall blir konfiskerad, då känner man ju sig ganska onödig? Hur mycket måste jag egentligen tjata på Viktor för att han ska skaffa det där tältet egentligen?

Jag känner dessutom hitills säkert över 25 pers som ska dit. Ödet får säga vem jag kommer att hänga med (förutom Vurre som är rätt självklar, vurre ska alltid hängas med, för han är ju sån, ni vet... skön).

dessutom har jag haft sömnproblem på sistone vilket har lett till meningslösa depressionsperioder där jag oftast kommer på mig själv med att inte egentligen ha något att deppa över. Jag är bara trött... liksom. Ungefär som Stan säger till gothkidsen i south park: "Do you feel depressed? Try living in a third world country".

Nu har jag förresten sett alla avsnitt av south park. En tv-serie som både är satir, kissochbajs, parodi och varierande på samma gång. Och de flesta avsnitt är otroligt bra. Tycker jag i alla fall.

Vad många radbrytningar jag gör.

Men det är ju kul?

Imorgon är det Onsdag. Onsdag är sovmorgon. Sedna inser man att man har tre feta timmar med svenska, engelska och matte under hela dagen.

Vilket är lite tråkigt.

Jag kollade statistiken och upptäckte att typ... 30 pers läser den här bloggen varje dag. Det märks inte, eftersom jag aldrig får några kommentarer.

så,  kommentera, gör er hörda och jag blir mer motiverad att skriva mer blogg. För det vill ni väl? Annars hade ni väl inte återvänt varje dag för att läsa min blogg?

Nähä.

Fuck you, jävla jantelagsföljare.

Kommentarer
Postat av: Nina

här får du en kommentar! woho.

2007-05-23 @ 16:19:21
Postat av: Viktor

Man kan aldrig tjata tillräkligt när det gäller mig

2007-05-23 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback