Reflektera

Jag har två halvliters folköl i min kyl till salu. De kostar 10 spänn stycket. Säg till om du vill köpa.

As if.

Igår var sådär härlig. Det var fotboll, grilla och kungsparken. Sedan hamnade jag och Viktor i samma sällskap som tre äldre killar som bjöd på whiskey och var allmänt lyckliga. Det var fint.

Sedan drog jag och Viktor och jag översov hos honom. Hela söndagsförmiddagen var jag hos Viktor, tittade på TV och levde lennart. Komediprogrammet "Tack gode gud" var ett bra koncept, men det hela är bara pannkaka. Mest eftersom till och med Johans Glans är tråkiga och inte kan improvisera ordentligt.

Jag och Viktor kände oss hemskt duktiga då och hade en extrem vilja att också få vara med i det programmet. För ja, vi hade kunnat komma på bättre idéer än att sätta piller i rumpan. Markoolio är så okul.

Just nu håller jag på att ladda in första filmen som är till bildarbetet, eftersom det avbröts mitt i förra gången av att datorn stängde av sig själv. Lyckat.

Innan såg jag 300. Hurra för den.

Godkvällers på er.

Kommentarer
Postat av: Nina

Du skulle ha sett pia johansson i det programmet, hon var helt galen och ägde alla andra.

2007-05-07 @ 15:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback