Take the money and run!

Imorgon har vi svenskagrejs. vi ska skriva om en roman som vi läst. Eftersom jag var sjuk när vi fick all information om det så har jag ingen aning om vad vi ska göra. Så nu undrar man säkert... varför har jag inte frågat efter infroamtion om det?

Ja... den som visste. Man ska skriva om en bok under en lektion. Hur svårt kan det vara? Ja... jag har ju visserligen inte läst någon bok alls. får väl ta någon dantebok. eller nåt.

Håll koll på min youtubesida förresten. Jag kommer ladda upp fler klipp nu än någonsin. Bra sådana. ska leta upp gamla guldkorn och klippa ut dem. Så att ni kan skratta, gråta, skrika eller trycka på "back" knappen åt mina filmer.

Hur kommer du då dit? antingen den här länken: http://www.youtube.com/televiziaproductions

eller sök bara efter: jacquejacque, Joseph Pollack eller televizia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback