Det som hänt, och det som kommer (kanske) hända

Ja, alltså i fredags drog jag till Conny. Vi tittade lite på rose red och lemlästade disneyfigurer som conny skrattade högljutt åt. Senare drog jag mot slussen hem till Berit. Där blev jag bjuden på öl och snackade satser med Ariel. Sedan stannade jag över en långt stund och var med Berit, hon skulle ju trots allt till australien på söndagen. Jag drog hem ungefär vid sju på morgonen.

Igår var det på så sätt att jag stack till Carro i Svedala med Ariel, Julia, Berit och hennes två nyköpingspolare Patrik och Felix. Felix raggade mest på Julia hela kvällen, så Patrik var mannen man snackade med. Han drog lite skämt och berättade om hur man tjackar lustgas.

Senare drog vi vidare till en fest i Lorsensborg, då var även Alma och Alex med. Det var fint. Jag pratade en lång stund med en schysst asiatisk snubbe som bjöd mig på vin. Sen kom Vurre också, det var fint. Jag, Vurre och Alma rökte vattenpipa efter att Berit och gänget hade stuckit. Sen drog jag och Viktor hem till mig och sov. Jag låg en lång stund och fascinerades över en bild jag hittade på bilddagboken.

Idag var Viktor kvar framtill kvällen. Vi kollade på "vilse i pannkakan" som var totalt sinnessjuk. Sen spelade vi in "I could use some", en sorts uppföljare till "akta dig för amalgam". Den visade sig bli mycket sämre än jag tänkt mig. Jag får se om jag ens laddar upp den.

Imorgon ska jag till en viss Märta på en fest. Helena och Noah kommer vara där tydligen. Jag hoppas på bra folk, att min öl smakar kallt och att jag är peppad.

Tisdag och onsdag händer ingenting. Slappa loss.

Torsdag, halloweenparty hos Olivia eller våldgästa emmabodarunion som jag fortfarande inte blivit bjuden till? Spännande, vi får se.

Fredag, halloweenparty 2 hos okänd Lund/lommabo. Men jag ska vara med Jennifer, det är en sak som är säker.

Lördag, inget planerat. Plugga matte b kanske? Nej, orka.

söndag. plugga matte b på ett fik. då kan jag inte smita undan.

Sen börjar skolan igen. woohoo!

vintertid förresten. det är bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback