Gratis kanelbullar på Mcdonalds

Jag tänkte utnyttja mcdonalds gratiserbjudande på bullar, så efter skolan stack jag och tog en kanelbulle vid mcdonalds som låg vid skolan med Chrystelle.

sen drog jag till triangeln och ställer mig i mittenkön (där var minst folk). Ett gäng till vänster tar runt fem bullar och går iväg. När jag ska gå fram till kassan går en kille som i själva verket köade till den vänstra kön till den mittersta (där jag skulle vara näst) och vad gjorde han om han inte tog den allra sista bullen?

Just det, dittgubben tog min jävla dritbulle rakt framför min jävla näsa och började äta på fittbullen med sin fittmun den jävla kråkkråsapan. Jävla fittmcdonalds. Jag bajsar på deras jävla fittknä och spyr på deras hår. Sedan kör jag upp mina båda nävar i deras arlse och fistfuckar de så hårt att de måste bajsa genom slangar i kroppen livet ut. Jävla skitföretag. Kanelbullarna var såklart slut på gustav också. Jävla brud som stod i kassan vägrade kompensera med att ge mig en chokladmuffin. Alla som jobbar på mcdonalds är dessutom idioter. fittor. hatar.

Sedan satt jag på busshållsplatsen och väntade på bussen. Då kom en fyra men den gick endast till limhamn. och så en till. och så en till. Vad är grejen med att "varannan" 4-buss går till limhamn? Jävla idioti. Sedan blir bunkeflobussen asfull eftersom de aldrig får hoppas på skitbussen. Jävla skånetrafiken. Deras jävla skitsystem som alltid fungerar. jävla fittor. Jag klappar dom i håret och spottar dem i ansiktet.  De gör mig ursinnig, jag verkligt rosenarasande faktiskt. Jag hatar skånetrafiken. och deras jävla veckans uppdrag som bara irriterar både chaufförer och passagerare. Fittjävlar. Jag drar strykjärn på deras armar och drar brännsåren med nyklyvna citroner och häller sedan salt för att sedan stoppa armarna i kokhett vatten, varav jag häller kalles kaviar i deras byxor och sparkar de hårt i röven. Jävla fittor. Jag hatar dem alla.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Lol. Vad är detta med norskan? (DRITbulle) det är faktiskt min grej..

2007-10-05 @ 18:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback