Bevakare på bilddagboken.se

Konstigt men sant, det finns människor som bevakar mig på denna fräsiga hemsida. Inga jag känner oftast. Oftast människor jag känner som känner dem, verkar det som. Det lustiga som jag lagt märke till är att dessa som titt som tätt hamnar bland "senaste smygtittare" så fort jag laddar upp nya bilder själva har extremt många bevakare. Man går in på en bild där de tagit kort på sig själv och man får scrolla flera miljoner sidor för att kunna överskåda alla berömmande kommentarer.

Så varför bevakar dessa människor mig? Vad får de ut av det när de kan suga i sig miljontals komplimanger från andra främlingar?

Ironiskt.

Sen undrar jag om det är någon som fortfarande läser min blogg. Kommentera vetja, om du inte är en sneaker.

Jag vet att runt tre pers bevakar mig regelbundet. Och runt tio-femton stycken har varit inne på den eller bevakat den förut.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kollar din blogg!! bloggar är najs

2007-09-26 @ 18:48:54
Postat av: ida

haha jag är egentligen snokare forever men jag erkänner

2007-09-26 @ 22:56:23
Postat av: Viktor

Jag skule aldrig erskänna något sånt!

2007-09-28 @ 22:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback