Ilska gentemot alla och hela världen

Ja, vad är grejen med att folk plötsligt får för sig att bli skitsura på allt och alla när de sitter framför datorn? Passar det inte så kan de väl gå ut och leka uno med grannen. Eller något.

Värsta popparfesten i Lund i lördags. Mysigt värre. Läskig blond kille sprang runt och sjöng Håkan Hellström med sin gitarr, och det sammanfattar nog festen ganska fint. Sen åt jag två (2) CHEESEBURGARE på burger kung när jag, Ariel och Ida gick mot stan, för att Ida skulle ta tåget hem. På vägen tillbaka lyssnade vi på NESkimos och Elvis Costello litegrann.

Idag har jag shoppat på ÖB (woohoo) med min syster, åkt hem och mest segat här hemma. Tänkte plugga repliker, men jag är kass på att motivera mig själv. Så det blev till att spela läskiga nätspel en massa istället. Jag känner mig så sjukt dålig just nu. Kissa på mig.

Livserfarna esteters encyklopedia typ, har fått viss framgång. Kolla själv: http://www.freewebs.com/esteter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback