Mediegymnasiets inspark och sånt där.

I fredags var det party på musikkullarna. Det skulle tydligen vara inspark, men överallt sprang det meswt runt 91:or som klädde av sig, mumsade ägg, hånglade, spydde och drack. Jag var verkligen inte  på partyhumör och det kändes mest som om jag drog ner stämningen en aning runt de jag var med.

Men det var trevligt emellanåt. Som när jag filmade med Viktor och vi fick en massa konstiga saker på film. Bland annat Albin som gick i min skola i quanstad hångla med en kille i hans klass och en konstig snubbe som tuggade ägg och sedan hånglade med en snubbe. Mot kvällen träffade jag Kajsa som tydligen känner Berit och sådär. Så vi snackade och det var mys, hade dock varit roligare om jag inte varit astrött och opepp.

Vid 20-tiden drog jag hem och slökollade på world trade center-filmen.

Hela lördagen var det slappa som gällde.

Även idag. Fast idag har jag pratat i telefon och sett på film, så lite har jag fått gjort i alla fall.

Sen har jag skaffat facebook också. Det är chill.

Imorgon börjar jag skola 10:50, det är bra eftersom jag gick ur min säng klockan 3 på eftermiddagen idag. Så jag lär  vara en aning trött.

Nästa helg är det ?Ystad? och inflyttningsfester som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback