Emmaboda -08

orkar inte riktigt berätta om exakt allt som hände i rätt ordning. Så jag nämner bara en massa roliga saker som inträffade:

  • Jag träffar på indierapparen CK och säger "Tjenare CK!", han säger "hej! Ska du gå och se SMK nu eller?", jag svarar "Nej, tänkte mer gå till campet, hämta öronproppar och köa till justice." ck: "SMART!" Det var roligt.
  • När en full kille ramlar ut ur bajamajan med något brunt på händerna och börjar jaga mig. Jag blir livrädd och springer långt därifrån.
  • När jag såg Babian. De var helt underbara live och jag stod längst fram och peppade. Efteråt träffade jag Conny och trummisen i bandet och fick en skiva av dem helt gratis. Det var fint.
  • Cobra Charlie. Startade torsdagen till något som roskilde aldrig kunde göra.
  • Killen i langosvagnen som jag blev kompis med. Gav mig "trasiga langos" varje gång jag gick förbi och sa att jag var hungrig. En gång fick jag tre stycken på en gång. Skitkonstigt.
  • När jag vaknade till "Nu är det väl revolution på gång".
  • När jag och Simon sista natten terroriserade vårt camp, kastade toapapper, tältpinnar och ropade "Ptrooo! Ptrooo!".
  • När Ossian, Robin och Jens brände upp  vår flagga. Dagen efter blev jag jättesur.
  • När jag sjöng om makrillmackor
  • När jag träffade André och Petter och citerade en jävligt rolig sak som hände förra året väldigt mycket. Tyvärr så var ju inte Kalle där.
  • Hah! och jag minns inte så mycket mer just nu. Jag hade sjukt roligt, i vilket fall som helst
Återkommer nästa år om det inte krockar med tågluffen.

Kommentarer
Postat av: Joley

Läste din profil på Blogg.se,.. "Om tio år kommer vi skratta åt det här". Herregud vad det kommer hjälpa mig i framtiden, att tänka så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback