Tack och lov

Jag sitter och funderar på om det finns något att blogga om. Jag har kommit fram till att det mesta jag har lust att skriva gör jag på min hemsida. Jag hade lika gärna kunnat skriva det här. Visserligen på ett annat sätt, men ändock.

Så jag vet inte riktigt vad jag har den här bloggen till. jag beskriver festivaler och andra sorts minnen, mest för att  kunna läsa det själv senare. Jag skriver inte ens så ingånget och detaljerat så...

jag vet inte. Den här bloggen, mina vänner. Är den något att följa egentligen? Jag känner att den inte uppfyller något syfte till dess läsare. Hur många ni nu är.

Kommentarer
Postat av: EvlajnDesign

Sugen på ny bloggdesign? Kika in på min blogg.

Postat av: Tobias

Ska du lägga av den här bloggen får du allt ta och installera RSS på hemsidan så man kan följa den i en RSS läsare. För övrigt är bloggen en bra plats att skriva på om man vill att släktingar (som t.ex. bröder som bor i andra länder) ska ha koll på hur de e me en, utan att fördenskull vara tvungen att hålla kontakt på riktigt... ;)



Du kan ju alltid skriva av filmrecensioner, eller länka till fåniga tidningsartiklar och skriva om hur idiotiska journalisterna är. Du kan skriva upp filosofiska idéer du får, eller utgjuta ditt hat över ett antal folkgrupper.



Själv gillar jag hur internationell min blogg är. Har du sett flaggorna där nere? Jag har läsare från Bermuda, Vietnam, Thailand, Sydafrika... särskilt intressant blir det när sydafrikanerna som kan afrikas situation bättre än jag kommenterar mina idéer på hur man ska lösa fattigdomsproblemena.

2008-08-13 @ 07:51:01
URL: http://thatdudeyouknow.wordpress.com
Postat av: Matilda

jag bryr mig faktiskt, om jag bara hade gjort reklam för bloggen hade jag skrivit nåt helt annat<3

2008-08-13 @ 10:03:35
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Joley

Jag gillar att läsa. Såklart. Men du borde skriva mer personligt här tycker jag!

2008-08-13 @ 15:05:53
URL: http://joley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback