Jobbet, festivalerna och pengarna som aldrig räckte till

Jobbet: Jag kommer få typ 1750 spänn för det så det är värt det. Det är ibland rätt kul, ibland skittråkigt och ibland får man bara huvudvärk av de jobbiga kidsen.

Festivalerna: Festivaler jag vill gå på:

Siesta!
Where the action is
Way out west
arvika
Hultsfred
sweden rock festival
emmaboda
roskilde
öland roots
hovefestivalen
urkult
peace & love
tivolirock
och storsjöyran

Festivaler jag kan åka på:

Emmaboda (Köpt biljett)
Roskilde (Halvvägs till biljettköp)
Siesta (plankar om ekonomin inte håller)
Way out west (om det blir många pengar över efter lönen)

Jag har cirka 2600 kr kvar att spara för att helt ha råd med dessa fyra inklusive resa och dricka.

Pengarna räcker liksom inte till. Eller gör de det? Spänningen är olidlig. Jag hoppas att jag har råd med alla fyra.

Kommentarer
Postat av: Annalill

Så du kommer till Roskilde ändå???

2008-02-19 @ 20:06:38
Postat av: Tobias

Om du trots allt tar dig till storsjöyran så kan du hälsa min svåger där. Annars tycker jag att du hellre kan spara pengarna och komma till Israel. Bo hos oss nån vecka. Jehiel har för övrigt blivit morbror.

Postat av: Vendela

Tivolirocken i K-stad, då? ;)

2008-03-01 @ 12:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback