Judas Priest

Jag har varit hos Vendela i flera dagar nu. Två dagar faktiskt! Man förlorar tidsuppfattningen när man sover så konstigt. När jag kom hem åt jag käk, upptäckte att jag blivit finnigare och bestämt att det blir sweden rock festival istället för roskilde. Judas Priest ska spela där. Men inte bara Judas Priest, även Electric light orchestra, Whitesnake, saxon, def leppard och blue öyster cult. Alla är band som jag diggat någon gång.

I sommar blir det även emmaboda och halv siesta. Synd på att urkult är samtidigt som emmaboda, annars hade jag inte bangat.

Nu ska jag börja lyssna på electric light orchestra, whitesnake, saxon och judas priest framtill sommaren. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: anna

judas priest är underbara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback