Om 26 timmar...

Sitter jag på tåget mot Emmaboda!

WOOHOO! Till och med 15-16 timmar med tanke på att jag ska sova järnet inatt. Jag har inte varit så här pepp på en festival någonsin.

när jag är framme är det första jag ska göra (efter att ha satt upp tältet och allt sånt bjäfs) leta upp någon random 20+:are som kan langa sofiero på systemet åt mig. Varje morgon kommer jag vakna, sätta igång trangiaköket och äta tortellini eller nudlar. Jag kommer se detektivbyrån, kavinsky och justice live. Jag kommer att vara med gott sällskap och få nya vänner från hela Sverige. Jag är redo.

Men det känns ändå så overkligt på något sätt. Festival? Nu igen? Hah! Hah! Hah! Hah!

Sjukt i huvudet.


Här fick jag ett skrattanfall med Ariel för ungefär ett år sen. Imorgon ska jag dit igen!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Grattis. Jag har kommit fram till att vi lever i två totalt olika världar. Men jag gillar dig ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback