Bwano!

Jag gick till kylskåpet precis för att hämta en päronsplitt. Väl där, hållandes glassen i handen, kom jag på att jag var tvungen att gå på toaletten. Jag gick trevande mot toaletten, öppnade dörren. Lät den vara öppen, ty jag är ensam hemma. Satte mig ner, kissade. använde glasshandens armbåge att hindra pappret att rulla vidare, när jag drog till med andra handen för att torka. Jag reser mig upp.

Jag upptäckte att jag nu måste ta på mig byxorna. Eller måste jag det? Jag måste använda båda händerna och jag tänkte "Nej! Jag måste klara det här med endast en hand!"

Så jag gick småtassande tillbaka till rummet, ätandes glassen samtidigt.

Och nu sitter jag här med byxorna av. När mina föräldrar kommer hem och öppnar dörren kommer de fördmodligen tro att jag precis har onanerat. Men så är ju förstås inte fallet. Det är så mycket oskyldigare än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback