Hey! Whey!

Igår var jag på studentfest i Arlöv. Det var Astrid som firades. Det bjöds på mat och vin. Vinet var faktiskt så pass gratis att jag blev mer full än jag varit på kalaslänge.

Jag och Ariel var så tokiga att vi köpte en ask julchoklad med inbyggt pussel i studentpresent. Astrid blev faktiskt jätteglad! Jag spenderade kvällen med att skratta med Ariel, skrämma livet ur Astrids lillebror och prata med deras far om konst och existensialism. Jag minns inte exakt vad vi talade om, men jag kände mig smart. Fyllesmart.

Imorse när jag vaknade var jag fortfarande full. Gick till mcdonalds och åt en eggmcmuffin som mest gjorde mig illamående. Väl i skolan så fick vi proven tillbaka och jag satt och skrattade med klasskompisar. Det var fint!

Nu har jag typ ingen skola, och funderar på att banga avslutningen, bara för att göra ett statement. Jag sitter här hemma och lyssnar på LCD soundsystem istället. Hahahaha.



Ikväll bär det kanske av mot Lund eller KB. Kanske båda två? I helgen är det i varje fall släkten för fulla muggar. På fredag ska vi åka någonstans (?) jag minns inte vart. På lördag är det värzta släktkalaset här. Även för mig. Så jag kommer kanske få en trisslott eller en femtiolapp av mina snåla släktingar. När mormor och alla barn åkt hem så drar de dock fram öl & vin. Öl & vin är bra, när man är på humör!

Nästa vecka ska jag och Ariel kanske på en studentfest i Ängelholm, för övrigt. Sjukt random. Annars vet jag inte vad som händer härnäst. Vart vindarna för mig... kanske Svedala, kanske stan, kanske stanna hemma, kanske till dig...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback