This is the first day of my life

Idag var jag hos optikern. Om en vecka eller så kommer jag bära glasögon. Spännande eller hur? Idag fick jag ett "ryck" och laddade ner "Bright eyes - first day of my life". Den är sjukt bra. Se själv:

This is the first day of my life
I’m glad I didn’t die before I met you
But now I don’t care I could go anywhere with you
And I’d probably be happy

Just det. Bra låt. I alla fall, jag har 18-års fest snart. På klagshamnstranen kommer denna kväll vara engångsgrillar, filtar och fina människor överallt. Om det blir dåligt väder så börjar jag slåss. Men nej, det blir inte dåligt väder. Det får inte bli dåligt väder. Jag tillåter det inte.

Idag har jag sökt sommarjobb. Haha. Men bättre tidigt än aldrig, eller hur? Har knappt kunnat få några sommarjobb eftersom jag köpt festivalbiljetter till hela sommaren i stort sett. Nu kommer hela vårens galna sparande att löna sig. Skönt. Det kommer bli lovely.

Igår fick jag dessutom mitt sommarkort. Man kan åka gratis till Laholm med det. Man blir glad.

Kommentarer
Postat av: Joley

Fin textrad!

Det får inte bli dåligt väder den 21:a, "isåfall dör jag".

Vad är Laholm?

Postat av: Vendela

... Åh nej

2008-06-14 @ 22:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback