Varje helg inbokad!

Jag har kommit fram till att jag har varenda helg under resten av sommarlovet inbokad, på ett eller annat sätt. Jag kan visa:

20-22/6:e:
Den här helgen ska jag fira midsommar hos Anna. Sedan är det min 18-års fest på lördagen på klagshamnsstranden och på söndag ska jag vara med familjen och fira att jag är 18. Svänger kanske ner till videomix och gör så här:

Jag: Ett paket corner, tack
Han: Ja, okej. Har du legitimation då också?
Jag: Javisst, här.
Han: okej, det blir fyrtio spänn
Jag: Nej jag vill inte ha cigaretter. Ville bara visa att jag är 18 nu.
Han: Jaha. Okej.

27-29/6:e:
Nästa helg vet jag inte vad jag ska göra på fredagen. Men på lördagen drar jag, Ariel, min syster och alla andra som kan/vill ner till Köpenhamn och sedan vidare till Roskildefestivalen. Då ska vi köa tills de öppnar och lägga upp våra tält på east. Det kommer bli så sjukt härligt.

4-6/7:e:
Roskildefestivalen för hela slanten. Åka sedan hem dagen efter, utsliten och lycklig, förhoppningsvis. Kommer att se Judas Priest, Neil Young, Enter shikari, Lykke li, Grinderman och en massa andtra, vilket är helt sjukt.

11-13/7:e:
Drar förmodligen ner till Kristianstaddagarna. Om jag inte blir funktionär så försöker jag nog planka in på tivolirock. Om jag lyckas med något av det så kommer jag få se De lyckliga kompisarna och Petter live. Haha.

18-20/7:e:
Jag drar till Öland! Kommer få träffa Lovisa, Erik, Torsten och Jakob från camp öland! Köpte biljetter dit igår. Kommer bli så sjukt härligt att träffa dem igen.

25-27/7:e
Enda oplanerade helgen faktiskt. Kommer väl peppa emmabodafestivalen hela helgen och bara lyssna järnet till Justice.

1-3/8:e
Emmabodafestivalen! Åka hem på söndagen då. Och ta igen mig på den korta tiden jag har innan jag och Ariel drar till:

8-10/8:e
Way out west! Vi kommer förmodligen dra till Liseberg dagen efter också. Det kommer bli kalas.

15-17/8:e
Malmöfestivalen.

22-24/8:e
Sista malmöfestivalsdagen. Och vara arg på att skolan börjat igen.

Mina vänner, det ser ut som om den här sommaren kommer slå förra året som var mitt livs bästa. Om inget jättehemskt händer. Men det tänker jag inte tillåta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback